Ofte stillet spørgsmål

FAQ

Vi aftaler i fællesskab en leveringsdato for hvornår I har jeres blå bog.
Vi anerkender vigtigheden i at bøgerne bliver leveret som aftalt og derfor er det naturligvis en af vores absolut højeste prioriteter at efterkomme dette.

I modtager jeres blå E-bog på samme tidspunkt som jeres fysiske eksemplar 

Vi kan desværre ikke sende et prøvetryk af den blå bog. Vi anbefaler at vi her mødes fysisk hvor vi kan medbringe et eksempel på en blå bog, så I klart og tydeligt kan danne jer et overblik over produktet.

Det kan i! Det eneste i skal gøre er at tage kontakt til os. 

I skal gerne have en kontaktperson (fx en lærer eller elevrådsformand) som står for betalingen. Kontaktpersonen samler penge ind fra eleverne, og vi sender en faktura til kontaktpersonen. Hvis i ikke har en kontaktperson, hjælper vi jer selvfølgelig med at finde en løsning. Vi tager også gerne imod mobilepay.

I tager blot kontakt til os gennem mail, telefon eller vores kontaktformular på hjemmesiden. Oplys gerne følgende: hvor mange elever der skal være i jeres blå bog, hvor mange elever ønsker at købe en blå bog, hvis i har en person der skal rette jeres bog og derfor have adgang til alle bøger samt hvornår i ønsker dem leveret. 

Det er KUN dig og din egen klasse/årgang som kan se jeres online E-Bog. Det vil nemlig kræver et brugernavn og en adgangskode at tilgå jeres E-Bog.

sebastian@dinblaabog.dk

daniel@dinblaabog.dk

Valdemarsgade 2, 3. tv.

5000 Odense C